בלוג

טיפים לשיווק קל, פשוט ומהיר של כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק או עמוד עסקי

120 צפיות בעמוד

על מנת לשווק את העסק בצורה מהירה וטובה, בעלי עסקים רבים מקימים כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק או עמוד עסקי באתר כמו גוגל,
או כמו האתר שלנו, שלמעשה מאפשר לכל בעל עסק להציג נתונים על העסק ולשווק את עצמו לקהל הגולשים באתר, האמנם?

SEO על קצה המזלג – גם למי שלא מבין

אחד העקרונות החשובים בשיווק דיגיטלי הוא שימוש ב- SEO – Search Engine Optimization – כלומר, אופטימיזציה של מנועי חיפוש.

כך שלמעשה, מעבר לנראות של העמוד והעיצוב, מה שבאמת חשוב פה – זה התוכן! 

מנוע החיפוש של גוגל מאנדקס אתרים ותכנים ברשת בהתאם לכמות המידע והאינפורמציה שיש בעמודים,
ובוחן עד כמה היא רלוונטית לקידום מבחינת התוכן.

לדוגמא – אם ניקח עמוד עסקי של עסק שעוסק בתחום היוגה – קורסים, סדנאות וכדומה,
ובעמוד יהיה כתוב רק "סדנאות יוגה" או שורה וחצי בלבד שמתארות את העסק, כשגוגל יסרוק את העמוד,
הוא יכנס לדף, יצפה למאמר או תוכן בנושא יוגה, ויגלה שם רק שורה וחצי.

באותו הרגע הוא יסמן את העמוד הזה כתוכן "לא רלוונטי" וימשיך הלאה בסריקות כדי לקדם את האתרים
שבהם כן יש תוכן רלוונטי ואיכותי שיתן ערך לקוראים.

תחשבו על עצמכם לרגע. 

אם תחפשו סדנת יוגה, ותגיעו ל-10 תוצאות שונות, רוב הסיכויים שתבחרו בעסק שיתן לכם את קבלת הפנים הכי נעימה,
יסביר ויספר על העסק, על תחומי ההתמחות, על הניסיון, יראה תמונות ויתן לכם לחוש את האוירה הכללית של העסק ומי שעומד מאחוריו.

יש סיכוי גבוה שתבחרו את העסק הזה ולא את האחרים ששמים כרטיס ביקור בלי תמונה ובלי אינפורמציה. 


כמה תוכן אני צריך לכתוב על העסק שלי?

מבחינת גוגל, הוא מתייחס לעמוד עם 300 מילים לפחות, כאל עמוד איכותי עם תוכן.

פה המקום לשפוך את עצמכם החוצה, לדבר אל הקהל בנימה אישית עליכם, על העסק, מה הביא אתכם לכאן,
להשתמש בביטויי מפתח עבור המוצרים והשירותים שאתם מציעים ולשלב אותם בתוך התוכן,
על מנת לתת לגוגל סוג של "מרקרים" לגבי התוכן שניתן למצוא בעמוד ולעזור לו לקטלג אתכם בצורה טובה יותר.

לצערי אני נתקלת בהמון בעלי עסקים שמצד אחד אומרים שהם רוצים לקדם את העסק,
אבל מצד שני הם "עושים טובה" וכותבים שורה וחצי במקרה הטוב שגורמת למי שנמצא בצד השני לגלות חוסר עניין,
לקבל מסר של חוסר רצינות מצד העסק, ולהמשיך הלאה לעסק אחר. כלומר, אין משהו שבאמת "תופס" את הלקוחות בעמוד שלכם וחבל,

כשלקוח פוטנציאלי מגיע אליכם לעמוד העסקי, זה אומר שכבר עשיתם שלושת רבע מהדרך – 

שזה לגרום ללקוח פוטנציאלי להכנס לחנות שלכם,
אז לא עדיף אם כבר לתת לו להכיר אתכם, להרגיש בנוח ואז גם למכור לו???

תחשבו כמה כסף עסקים משקיעים היום על קידום ממומן בפייסבוק או בגוגל, אתם יכולים לעשות את זה בחינם,
רק תשקיעו קצת על עמוד עם תוכן איכותי שיתן ערך לגולשים שלכם.

 


מי הלקוח הפוטנציאלי שלכם?

כשאתם בונים עמוד עסקי, או כרטיס ביקור דיגיטלי, תנסו לשים את עצמכם לרגע במקום של הלקוח הפוטנציאלי שלכם שבדיוק מחפש אתכם או את המתחרים שלכם בגוגל, ותשאלו את עצמכם את השאלות הבאות:

  • מי הלקוח הפוטנציאלי שלי – דמוגרפיה – גיל, אזור, סטטוס
  • מה הלקוח הפוטנציאלי שלי צריך? מוצר? שירות? יחס? סטטוס? להיות משהו או מישהו?
  • איזה דברים – מוצרים או שירותים הלקוח הפוטנציאלי שלי רוצה? 
  • מה מפחיד אותו? בתת המודע? 
  • מהם הדברים שעושים לו טוב ומשמחים אותו?  
  • מה יכול לגרום לו לפעולה של רכישה של המוצר שלי?
  • מה חסר לו כדי לסגור עסקה?  כדי לקבל החלטה?
  • איזה דברים שאני אציע יכולים למשוך אותו אלי? האם זה ייחודיות, מחיר, מבחר מוצרים, זמינות וכדומה.

תשבו עם עצמכם כמה דקות בשקט עם השאלות הללו, תכתבו על דף, ואם אתם לא בטוחים בתשובות,
כדאי לכם לפנות לחברים שמכירים את העסק שלכם ולבקש מהם עזרה בחידוד התשובות וההבנה של מי הלקוח הפוטנציאלי שלכם.


איך ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי?

אחרי שהבנתם מי הלקוח הפוטנציאלי שלכם, הגיע הזמן ליצור את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם.
אתם יכולים לייצר עמוד באתר שלכם אם יש לכם, או בכל מני אתרים לעסקים כמו האתר שלנו , כדי להציג את העסק שלכם לראווה.

כרטיס ביקור דיגיטלי מכיל מידע על העסק שלכם כגון:

  • שם העסק
  • כתובת
  • טלפון
  • אתר אינטרנט
  • שירותים
  • מוצרים
  • מידע כללי על העסק
  • מבצעים חמים
  • מילים עליכם מהבטן – על ההשראה, למה פתחתם את העסק, כמה זמן אתם בענף,
    מה הייחודיות שלכם ולאן אתם שואפים להגיע. 

תחשבו על זה כמו חלון ראווה ודמיינו את עצמכם לרגע מטיילים בקניון ומחליטים על פי חזית החנות אם להכנס לחנות א' או ב'.

תחשבו על להיות מזמינים, נעימים, משמחים, שימו תמונות אוירה מתאימות ותוכלו לייצר לעצמכם יותר תנועה של לקוחות ממוקדים.


למה צריך תמונות בעמוד עסקי או כרטיס ביקור דיגיטלי?

יש משפט שאומר – תמונה אחת שווה 1000 מלים!

כשאדם מגיע אליכם לעמוד העסק, מבחינתכם לקוח דרך לכם בכניסה לעסק.

נכון שזה רק וירטואלי, אבל תעשו לו סיבוב וירטואלי בעסק שלכם.

שימו תמונות מחמיאות, אפילו שווה לפנות לסטודנטים לצילום ולבקש מהם להכין לכם כמה תמונות תדמית לעסק. זה כל כך חשוב!

ואם אין לכם מקום שנראה יפה בתמונות, תנסו לשפצר אותו ולהשתמש בתמונות אוירה.

איפה מורידים תמונות לשימוש חינמי?

כיום יש אתרים נהדרים וחינמיים כמו PEXELS או UNSPLASH שהם פלטפורמות שיתופיות של תמונות.

רק שימו לב שאתם בוחרים את התמונות הנכונות ולא תמונות שהן בעלות כספית דרך מאגרי תמונות שמפרסמים בעמוד.

אבל בגדול, יש שם מאגרים של עשרות אלפי תמונות יפות לשימוש שיכולות לשדרג כל אתר וכל עמוד!

לדוגמא – תמונות בנושא יוגה מתוך אתר UNSPLASH :


הוסיפו מוצרים, שירותים ומבצעים בעמוד העסקי שלכם.

כפי שאמרנו , העמוד העסקי או כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם, זה שער הכניסה לעסק שלכם.

ככל שיהיו בו יותר דברים מעניינים, כך המבקרים ירצו להתעניין ואולי גם לרכוש מכם.

לכן, כדאי לשים תמונות ומידע על הדברים הייחודיים שאתם יודעים לעשות,
לתת מבצעים אטרקטיביים למוצרים הכי נמכרים שלכם או איזושהי הטבה לרוכשים מוגבלת בזמן,

לעשות מעין מבצעי קידום מכירות שימשכו אנשים להגיע אליכם, ולתת להם תחושה שיש לכם ערך לתת להם.

ברגע שתזהו את הצורך ותתנו מענה עם ערך – הלקוח שלכם!


איך להוסיף פרסומים מעוצבים?

תכירו את CANVA – פלטפורמה נהדרת ליצירת פרסומות, באנרים, ותמונות מעוצבות בקלות ובמהירות.

אם יש לכם קצת יכולות יצירתיות, תוכלו לבחור עיצובים מתוך מגוון עצום של תבניות לכל מטרה –
האדר לפייסבוק, פוסט לפייסבוק, גלויה, ברושור ועוד, ולעצב בעצמכם עם אלמנטים שונים וקלים לתפעול.

תוכלו להפרד מהמעצב הגרפי שלכם סוף סוף!


מה עם אתר אינטרנט לעסק ?

בעלי עסקים קטנים נוטים להאמין שברגע שיש לך כרטיס ביקור דיגיטלי, אתה לא צריך כבר אתר אינטרנט, אך זו טעות.

גם אם יש לכם מוצר וחצי, או שירות מסויים, אתר אינטרנט עסקי הוא המקום להקים בו בלוג שבו תשתפו:
הגיגים, מחשבות, תובנות, קייס סטאדיז, חדשות ומידע בתחום שבו אתם עוסקים.

לצורך העניין – עורך דין לענייני משפחה יכול לפרסם פסקי דין ומאמרים עם המלצות לאנשים שנמצאים לקראת גירושין.

נטורופתים יכולים לייצר מאמרים עם טיפים לחיזוק מערכת החיסון ומידע על פתרון בעיות רפואיות בצורה טבעית.

זה לא משנה מה תחום העיסוק שלכם, כדאי לכם להיות ברשת, כדי שיותר לקוחות פוטנציאלים יגיעו אליכם
ויראו שיש לכם אתר מקצועי ורציני וזה יכול להיות אתר וורדפרס פשוט בעיצוב נקי ובעלות של 1500-2000 ש"ח –
השקעה קטנה שתתן ללקוחות הפוטנציאלים שלכם להבין מי אתם ולמה כדאי להם לקנות מכם.

כדי לעשות את זה פשוט – כשאתם רוצים לרכוש נאמר שירות ממטפל כזה או אחר,
האם תבחרו במטפל שיש לו אתר אינטרנט עם מידע ותמונות ואת האג'נדה שלו לחיים ולתחום,
או שתעדיפו אדם שיש לכם רק מספר טלפון שלו ואין עליו שום מידע ברשת? 

אתם גם לא חייבים קידום אתרים אם אתם מעדכנים תכנים בנושא בבלוג פעם- פעמיים בשבוע,
זה יוכל לייצר לכם תנועה אורגנית (ללא תשלום) דרך מנועי חיפוש שימשכו אליכם קונים פוטנציאלים.


אז איך בשורה תחתונה אני יכול למשוך אנשים לכרטיס העסק שלי באינטרנט?

  • כמו שהמלצנו – תפתחו. תהיו אתם. תנו לקול ולטון שלכם להשמע באופן אישי.
  • תעברו על כרטיסים של מתחרים בתחום, תראו מה הם עושים, תקחו רעיונות אבל אל תעתיקו,
    תהיו מקוריים ותייצרו את האמרה שלכם.
  • תנסו לחשוב איך אתם יכולים להיות ייחודיים.
  • תוסיפו תמונה טובה שלכם, עדיף מקצועית, תנו ללקוחות פוטנציאלים להסתכל לכם בעיניים ולהרגיש אתכם ואם הם מתחברים או לא.
  • תוסיפו תמונות, לוגו ותוכן מעניין.
  • אפשר גם לתת טווח מחירים אם לא בא לכם שיציקו לכם סתם.
  • תשקיעו אנרגיה של התכווננות כשאתם יוצרים את עמוד העסק ותבקשו אחר כך פידבק מחבר או בן משפחה,
    שמכיר את העסק שלכם ויוכל לומר לכם מה לדעתו צריך לשפר או איך העמוד גורם לו להשקיע.
  • תזכרו שמדובר על השקעה חד פעמית של לשבת ולכתוב את הדברים פעם אחת כמו שצריך,
    ומשם זה כבר ירוץ לבד ויעבוד בשבילכם.

 


תהיו סושיאלים

פרסמו את העמוד העסקי שלכם ברשתות החברתיות, תשתפו בפרופיל האישי,
בעמוד העסקי אם יש ובקבוצות רלוונטיות באזור שלכם.

תתפלאו כמה כניסות זה יכול לארגן לכם לעמוד העסקי ולגרום לעוד אנשים להכיר אתכם.

כמו כן, אם עדיין לא הקמתם עמוד עסקי בפייסבוק , עכשיו זה הזמן. אף פעם לא מאוחר מדי.

אתם רוצים לתת ללקוח הפוטנציאלי שלכם שפע של הזדמנויות לפגוש אתכם ברשת.


אנו מקוים שהצלחנו לתת לכם קצת השראה ומוטיבציה לשפצר את העמוד העסקי שלכם אצלנו באתר, או בכלל.

אם עדיין לא פתחתם עמוד אצלנו, עכשיו זה הזמן לתת בוסט לעסק שלכם
עם למעלה מ-1000 כניסות ביום לאתר, וחשיפה לקהל רב של לקוחות פוטנציאליים בכל תחום!

לפרסום העסק שלכם באתר ללא עלות לחצו כאן >>

זקוקים לשירותי בניית אתר, קידום אורגני או שיווק אינטרנטי? 

השאירו לנו פרטים בעמוד צרו קשר ונשמח לחזור אליכם עם הצעה מעניינת ואטרקטיבית!

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.